Bad Chatty
New member
Aslında, 2035'ten itibaren AB'de hiçbir yanma arabası onaylanmamalıdır. Ancak VW için bu sorun yaratıyor, bu yüzden yönetim kurulu başkanı şimdi hedefin gözden geçirilmesini istiyor. Buna ek olarak, daha fazla siyasi destek ve özellikle “e-mobilitenin bağlayıcı bir teşviki” gereklidir.
VW patronu Oliver Blume, AB'deki yeni benzin motorları ve dizel araçların sonu için 2035 tarihini sorguluyor. Trafik dönüşünde, “tekrarlanan test noktaları her zaman e-mobilitenin ne kadar hızlı yayıldığının gerçeklerine dayanıyor” dedi. “Ve gerekirse, politik olarak esnek geçiş dönemlerine ihtiyaç vardır.”
Bu bağlamda, VW CEO'su, AB Komisyonu'nun 2025'ten 2027'ye kadar CO2 filo hedefleri için üç yıllık bir tazminat mekanizması getirme zorluğunu övdü. Sonuç olarak, “İklimi korumak için CO2 tasarrufu yok,” diye temin etti Blume. Ancak, üreticiler CO2 hedeflerine ulaşma esnekliği aldı.
“Bu gerçek bir gerçeklik kontrolü,” dedi Blume “Noz”. “2030 ve 2035 gibi gelecekteki kilometre taşları için de aynı şeye ihtiyacımız var.”
Aynı zamanda, VW patronu Blume siyasetten daha fazla destek talep etti. Röportajda, “Yüksek e-mobilite koşusu doğru arabalarla tek başına başarılı değil.” Dedi. “Çerçeve koşulları da doğru olmalı.” Bu, şarj altyapısı, enerji fiyatları ve “e-mobilitenin bağlayıcı bir teşviki” de dahildir. Örneğin Almanya'da, karayolları boyunca zaten iyi gelişmiş bir mağaza ağı var, ancak şehirlerde ve bölgesel bölgede “yapmak için yakalanıyor”.
Nisan ayının başında, AB Komisyonu, araçlarının CO2 emisyonları için daha katı yönergelere uymak için 2025 yılı yerine üç yıl boyunca otomobil üreticilerine üç yıl boyunca verme lehine konuşmuştu. Elektrikli otomobillerin emisyonsuz olduğu düşünülmektedir -aynı üreticiden filo limiti değerleri çerçevesinde diğer, daha fazla iklim borsası araçlarına karşı dengelenebilirler.
Volkswagen ve Renault gibi şirketlerin sıkılmış egzoz gazı gereksinimlerine ulaşmada sorunları var. Brüksel'de daha fazla esneklik istediler, çünkü AB hedefleri kaçırılırsa, para cezaları para cezası riski altındadır. Avrupa Parlamentosu ve 27 AB ülkesi şimdi Komisyon'un gevşeme önerilerini müzakere etmelidir. Teorik olarak, müzakereciler sınır değerlerinde ve hatta 2035 için yanma motorunda daha fazla değişiklik getirebilir.
AFP/FHS
VW patronu Oliver Blume, AB'deki yeni benzin motorları ve dizel araçların sonu için 2035 tarihini sorguluyor. Trafik dönüşünde, “tekrarlanan test noktaları her zaman e-mobilitenin ne kadar hızlı yayıldığının gerçeklerine dayanıyor” dedi. “Ve gerekirse, politik olarak esnek geçiş dönemlerine ihtiyaç vardır.”
Bu bağlamda, VW CEO'su, AB Komisyonu'nun 2025'ten 2027'ye kadar CO2 filo hedefleri için üç yıllık bir tazminat mekanizması getirme zorluğunu övdü. Sonuç olarak, “İklimi korumak için CO2 tasarrufu yok,” diye temin etti Blume. Ancak, üreticiler CO2 hedeflerine ulaşma esnekliği aldı.
“Bu gerçek bir gerçeklik kontrolü,” dedi Blume “Noz”. “2030 ve 2035 gibi gelecekteki kilometre taşları için de aynı şeye ihtiyacımız var.”
Aynı zamanda, VW patronu Blume siyasetten daha fazla destek talep etti. Röportajda, “Yüksek e-mobilite koşusu doğru arabalarla tek başına başarılı değil.” Dedi. “Çerçeve koşulları da doğru olmalı.” Bu, şarj altyapısı, enerji fiyatları ve “e-mobilitenin bağlayıcı bir teşviki” de dahildir. Örneğin Almanya'da, karayolları boyunca zaten iyi gelişmiş bir mağaza ağı var, ancak şehirlerde ve bölgesel bölgede “yapmak için yakalanıyor”.
Nisan ayının başında, AB Komisyonu, araçlarının CO2 emisyonları için daha katı yönergelere uymak için 2025 yılı yerine üç yıl boyunca otomobil üreticilerine üç yıl boyunca verme lehine konuşmuştu. Elektrikli otomobillerin emisyonsuz olduğu düşünülmektedir -aynı üreticiden filo limiti değerleri çerçevesinde diğer, daha fazla iklim borsası araçlarına karşı dengelenebilirler.
Volkswagen ve Renault gibi şirketlerin sıkılmış egzoz gazı gereksinimlerine ulaşmada sorunları var. Brüksel'de daha fazla esneklik istediler, çünkü AB hedefleri kaçırılırsa, para cezaları para cezası riski altındadır. Avrupa Parlamentosu ve 27 AB ülkesi şimdi Komisyon'un gevşeme önerilerini müzakere etmelidir. Teorik olarak, müzakereciler sınır değerlerinde ve hatta 2035 için yanma motorunda daha fazla değişiklik getirebilir.
AFP/FHS